Contact us on 0800 123 4567 or info@cardinal.com

5 полезни съвета за първите три дни на вашата краудфъднинг кампания

5 полезни съвета за първите три дни на вашата краудфъднинг кампания
06.09.2017 boris
краудфъндинг кампания

Създаването на успешна краудфъндинг кампания не се изразява само в това да обявите вашата идея на правилната платформа. Има много повече неща за правене. Зад голяма част от успешните кампании стои добра промоционална стратегия. Краудфъндингът не се случва само в рамките на страницата на кампанията в определена платформа. Популяризирането на една кампания става също в социалните медии и изобщо навсякъде, където имате потенциални поддръжници на идеята си. Вашата задача е да ги откриете.

1. Как да постигнеш целите си през първите 3 дни?

Когато разглеждате кампаниите в Kickstarter и IndieGoGo, вероятно ще забележите две неща. Някои кампании са постигнали целите си само в първите няколко дни от стартирането си, докато други едвам са събрали 50% от целта си в последните си дни на краудфъндване.

Добри срещу лоши краудфъндинг кампании

Каква е разликата между кампаниите, които трудно набират средства и кампаниите, които бързо надминават целта си? Тази разлика не може да се изразни само в характеристиките на категорията продукт, защото общото между почти всички продукти е, че те не са официално на пазара. Така че поддръжниците на кампаниите си дават парите на база личен интерес и „виртуална надеждност“ на продукта. Ако не привлечете вниманието на потенциалните си поддръжници през първите три дни от кампанията ви, то някъде сте допуснали пропуск. Много често причината се корени в това, че не сте направили достатъчно популяризиране онлайн.

2. Как да спечелите надеждност на вашата краудфъндинг кампания?

Първата стъпка към изграждането на надеждност е увеличаването на популярността. Най-добрият начин да се сдобиете с популярност е да започнете да разчитате на първо място на личните си контакти. Това включва семейство, приятели, колеги, последователи в социалните медии, онлайн инфлуънсъри и блогъри, които имат отношение към вашата ниша. Трябва да привлечете вниманието на всички тези хора преди старта на кампанията.

Един от най-важните активи, които трябва да имате предвид, са имейл контактите ви. При някои продукти няма нищо по-силно от силата на маркетинга „от уста на уста“. Не го подценявайте

3. Отнасяйте се с голямо уважение към първите си поддръжници

Отнасяйте се творчески към това, което предлагате като възнаграждение към подкрепящите ви хора. Някои от най-яките краудфъндинг награди към поддръжниците се дават на early bird и super-early bird поддръжниците. Обикновено тези награди дават на ранните ви поддръжници правото да се възползват от много привлекателни продуктови намаления в бъдеще. Смисълът е в това да накарате ранните си поддръжници да се чувстват топло посрещнати в кампанията ви.

Представете си нещата така: когато организирате парти за рождения си ден, със сигурност искате да накарате гостите да се чувстват добре при пристигането и да ги предразположите да се забавляват, нали така? По същия начин при една кампания е от значение отношението към първите поддръжници.

4. В какво се изразяват най-добрите краудфъндинг награди?

Perks (облаги) е англоезичното определение, с което често са определяни краудфъндинг наградите в кампаниите. Облагите са добра възможност за създателите на кампании да предложат своя продукт с отстъпка в цената за ограничен период от време. Също така можете да изберете ограничено количество за всяка една облага в Kickstarter и IndieGoGo. Това помага да се доближите до целта на кампанията си по-бързо.

Печелене на доверието на поддръжника

След края на кампанията, ще ви се наложи да използвате парите на вашите поддръжници, за да превърнете обещания продукт в реалност. Затова вашите поддръжници трябва да ви повярват, за да натиснат бутона “Pledge”. В този ред на мисли, ако някой се колебае дали да ви се довери, може би атрактивна облага ще намали времето за размисъл и ще наклони везните в полза на кампанията ви.

5. Насърчаване на ранните поддръжници

За да достигнете критичната маса от поддръжници, ще е необходимо да насърчавате ранната подкрепа на кампанията ви. Така ще си осигурите устойчив ръст на краудфъндинг кампанията. Затова можете да следвате следния съвет: споменавайте поименно ранните си поддръжници в социалните медии и подгрявайте подкрепата си. Вероятностите са много: възможност е така да мотивирате ранните поддръжници да представят вашата кампания пред своите контакти и така да изградите нишова група от хора, които да са инфлуънсъри върху вашата кампания в дългосрочен план. И това може да бъде достигнато в първите дни от кампанията.

Облаги за ранните поддръжници

Струва си да отделите време и да планирате по-творчески награди към ранните поддръжници, които ви подкрепят в първите три дни от кампанията ви. Първите три дни трябва да бъдат най-добрите за кампанията ви, за да успеете да проследите интереса и да достигнете целта си възможно най-скоро. Постовете във фейсбук от ранни поддръжници, например, са много ценни за улавяне на вниманието на потенциалните ви поддръжници. Ранните поддръжници обикновено са най-нетърпеливи към това да си закупят продукта ви, затова ще се почувстват страхотно от правото си да ползват отстъпка в това си качество.

/изображение: http://joethegoatfarmer.com

0 Коментара

Отговор

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*