Contact us on 0800 123 4567 or info@cardinal.com

6 успешни крауд финансирани кампании

6 успешни крауд финансирани кампании
14.07.2017 boris
Crowdsourcing

Направихме малка класация с най-финансираните краудфъндинг кампании в Kickstarter и Indiegogo – двете най-популярни системи за краудфъндинг, базиран на финансиране срещу награда. Данните, които подготвихме са взети директно от сайтовете и не са статистически, а просто показват различни проекти от различни ниши, които са отбелязли успех в колективното си финансиране.
Ако искате да проверите как един продукт се развива, можете да проверите коментaрите в страницата му съответно в Kickstarter и Indiegogo.

1. Pebble Time – Awesome Smartwatch, No Compromises

Събрани средства: $20,338,986 от заложена цел от $500,000.

Продуктът представлява смарт часовник. С един клик може да се осъществи свързване с календари, аларми, приложения, организиране на информация с бързи действия. Да се върнеш назад във времето, за да провериш пропуснат имейл, за да видиш разстоянието което си извървял за деня, за да провериш резултата от снощния мач и т.н. Накратко идеята е, че ежедневието ти съдържа много информация и чрез часовника лесно получаваш достъп до нея. Продуктът досега е подкрепен от над 68 000 души. Но въпреки това компанията си остава малка риба в морето от конкуренция. Краудфъндингът е техният най-добър и ефективен начин да създават продукти, които достигат до хората.

Kickstarter страница.

2. COOLEST COOLER: 21st Century Cooler that’s Actually Cooler

Събрани средства: $13,285,226 от заложена цел от $50,000.

Един нетрадиционен охладител. Съдържа вграден ледоразбивач, което дава възможност да се бъркат маргарити и смутитата по време на пътешествие. Освен това охладителя съдържа вграден и водоустойчив спийкър, от който може да се слуша музика или да служи като usb зарядно за мобилен телефон.

Kickstarter страница.

3. Kingdom Death: Monster 1.5

Събрани средства:

$12,393,139 от заложена цел от $100,000.

Kingdom Death Monster е голяма борд игра за оцеляване в кошмарен свят на ужаса. Оцелелите се борят за живота си със свирепи и страшни същества. Те използват победите си, за да изградят крехка цивилизация на място, където хората са в дъното на екосистемата. Първоначално концепцията се появява в Kickstarter с цел да съдаде една ескейпистка мечта в реалност. Но успехът на кампанията позволява играта да бъде създаден с по-оригинална изработка, по-задълбочена история и т.н. Мащабът на тази игра нямаше да бъде постигнат без колективните усилия на тълпата от Kickstarter.

Страницата в Kickstarter.

4. Honey on Tap Directly from your Beehive

Събрани средства: $13 279 377.

Какво направи този продукти успешен? Обещанието му: вече можеш да източваш чист мед директно от кошера ти – без да цапаш, без скъпа екипировка и без да тревожиш пчелите.

Множество пчелари от цял свят се обединиха, за да дадат живот на този продукт. Това стана възможно чрез платформата на Indiegogo.

Страница в Indiegogo.

5. The World’s Best TRAVEL JACKET

Събрани средства: $9,192,055 от заложен цел от $20,000.

Този продукт е рекламиран като най-доброто туристическо яке в света, защото съдържа следните благинки:

  • възглавница за врат.
  • маска за очи
  • вградени ръкавици
  • държаш за слушалки
  • джоб за одеало
  • джоб за питие в кен
  • джоб за iPad
  • сгъваем химикал
  • химикалът служи и като стилус
  • джоб за смартфон
  • джоб за слънчеви очила
  • микрофибърна кърпичка
  • джоб за паспорт
  • джобове за затопляне на ръцете
  • възглавница.
  • други

Страница в Kickstarter.

6. Гърмящите котенца

Събрани средства: $8,782,571 от заложени $10 000.

Игра на карти за хора, които обичат котенца. Това е стратегическа весия на Руска рулетка. Играчите се редуват в изтеглянето на карти, докато някой не уцели гърмяща котка и не загуби играта. Тестето е съставено от карти, които ти позволяват да избягваш гърмене като надникнеш в картата преди да я изтеглиш, като накараш опонена да изтегли няколко карти или като разместиш тестето. С всяка изтеглена карта играта става все по-напрегната. Колкото по-малко карти останат в тестето, толкова по-голям е шансът  да изтеглиш гърмящо котенце и да загубиш.

Играта е създадена от Елан Лий (Xbox, ARGs), Матю Инман (The Oatmeal) и Шейн Смол (Xbox, Marvel). Играта комбинира всичко, в което съдадетелите й са опитни и чрез Kickstarter кампания успяват да достигнат до хората.

Kickstarter страница.

0 Коментара

Отговор

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*