Contact us on 0800 123 4567 or info@cardinal.com

Най-доброто за краудфъндинг кампанията през последните 24 часа

Най-доброто за краудфъндинг кампанията през последните 24 часа
20.09.2017 boris
краудфъндинг

Никой лекоатлет не пресича финалната линия със затихваща скорост. Това важи и за краудфъндърите – последните 48 ч. от една краудфъндинг кампания са също толкова важни, колкото и първите 48 часа. Дори и да сте постигнали заложената финансова цел на краудфъндинг кампанията, все пак не трябва да пропускате потенциала на последните часове. Ето какви идеи можете да използвате преди достигането на финалната линия на краудфъндването за вашия проект.

Обявете, че краудфъднинг кампанията е пред своя край

Бъдете активни и информирайте вашето общество, че предстои краят на кампанията. Използвайте последните часове, за да обявите на всичките си профили в социалните медии, краудфъндинг форуми и имейл контакти, че разполагат с последни часове време, в които могат да ви подкрепят.

Информирайте поддръжниците си

Добавяйте редовни ъпдейти в страницата на кампанията, за да поддържате контакта с поддръжниците ви.
Въведете отново най-популярния тип възнаграждение
В Reawards на краудфъндинг страницата можете да обновите типа награди, които в рамките на кампанията са били най-популярни.

Увеличаване на поставената цел

Много е вероятно да имате допълнителни планове, с които да разширите целите на вашата краудфъндинг кампания. Като добавите нови цели, можете да привлечете любопитството и ентусиазма на съществуващите поддръжници.

Бъдете активни в социалните медии

В последния момент е добра идея да покажете своя личен ентусиазъм от финала на кампанията. Можете да направите видео предаване на живо във Фейсбук, за да споделите как се чувствате – това ниво на взаимодействие може да даде последен силен тласък на кампанията ви.

Покажете времева линия (таймлайн)

Повечето кампании включват времева линия в страницата на проекта им. Можете да предложите за обсъждане с вашите поддръжници времевата линия на вашия проект в рамките на финалните часове.

Възнаграждавайте поддръжници, които довеждат нови поддръжници в страницата на кампанията

Можете да обявите такъв тип конкурс в последните дни от кампанията. Така имате шанса да откриете нови поддръжници в последния момент. Можете да дадете привилегии и награди на топ поддръжниците ви, но признание заслужават и тези, които са ви помогнали с това, че са довели нов поддръжник в страницата ви. Колкото по-ексклузивна е наградата към тях, толкова повече нови поддръжници ще привлечете.

Ексклузивни подаръци

Ако имате Instagram страница за вашата кампания, ще е много мъдро да я използвате в последните дни от кампанията, за да обявите безплатно раздаване на продукт/подаръци и да привлечете допълнително внимание. Публикувайте линк към кампанията си и помолете хората да споделят.

От уста на уста

Препоръчително е да напишете по един имейл до поддръжниците си и да ги помолите да споделят проекта с техните приятели и семейства. Така ще генерирате един финален тласък от уста на уста.

Бъдете бързи в отговарянето

Добре е вие или някой, на когото имате доверие да наблюдава кампанията през последните й часове онлайн. Отговаряйте на въпроси през това време, бъдете бързи в отговарянето и покажете, че сте активен лидер за обществото от поддръжници на кампанията.

С наближаването на края на кампанията, вероятно ще изпитвате и по-голям стрес, но не се предавайте точно на финалната линия. Тогава е моментът, в който трябва да сте най-концентрирани в следването на целта на кампанията. Затова бъдете говори със стратегиите си в последните дни. Така ще сте няколко стъпки по-близо до успеха.

Прочетете още:

Научните доказателства зад успешните краудфъндинг кампании

5 полезни съвета за първите три дни на вашата краудфъднинг кампания

Игра на краудфъднинг: нови 5 съвета за първите 3 дни от кампанията

3 съвета от една от най-успешните крауфъндинг кампании

Три (не)тайни за краудфъндинга

Още 4 нови съвета за успешна кампания в краудфъндинг сайтове

0 Коментара

Отговор

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*